پیام خود را بنویسید

به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز مدیر بیمارستان و رضایت بیماران

 | تاریخ ارسال: 1396/10/9 | 
 

از فنون مدیریتی جدید برای ایجاد رضایتمندی بیماران استفاده می شود
 
 
بهره گیری از فنون مدیریتی جدید با توجه به محدودیت های منابع برای استفاده بهینه از منابع کمیاب و ایجاد رضایتمندی کارکنان و مردم ضروری است.
بیمارستان ها علاوه بر اینکه مکانی ویژه انجام امور درمان محسوب می شود، مرکزی جهت ارتقاء بهداشت و پیشگیری از بیماری ها نیز می باشد و با برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تربیت مدیران کارآمد و حرفه ای با استانداردهای جهانی جهت اداره کردن هرچه بهتر بیمارستان ها خدمات ارزنده تر و بهتری به مردم شریف کشور ارائه خواهد شد.
در ادامه معاون مدیر منابع انسانی نوراله نیکخواه تصریح کرد:امیدواریم با اجرای برنامه ها و کارگاههای آموزشی، شاهد توانمندسازی مدیران بیمارستان ها، ارتقاء کیفیت خدمات،افزایش بهره وری بیمارستان های دولتی در حوزه مالی،انسانی، فیزیکی و در نهایت رضایت ارباب رجوع باشیم . وی افزود: اولین کارگاه آموزشی با حضور مدیران بیمارستانی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب غرب کشور طی ۴ روز متوالی با محوریت مدیریت مالی و بودجه و با ۷ ماژول آموزشی مدیریت مالی، مدیریت اطلاعات، زنجیره تأمین ،منابع انسانی، تفکر راهبردی، مدیریت بحران و مدیریت کیفیت با حضور اساتید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شده است.


 

 




 

کلیدواژه ها: علوم پزشکی اهواز | مدیر بیمارستان | مدیریت کیفیت | رضایت بیمار | بیمارستان | ارتقاءبهداشت و سلامت |